Yoga kent wereldwijd talloze liefhebbers van alle leeftijden: in Nederland zijn dat er maar liefst 1,6 miljoen. Yoga by Happinez is er voor al deze yogi’s, van alle niveaus, en iedereen die kennis wil maken met de lifestyle.
De makers van Yoga by Happinez beschouwen het als hun missie te laten zien hoe goed yoga is voor een mens, zowel lichamelijk als geestelijk. Toch is het blad allesbehalve zweverig. Per slot van rekening is yoga ook gewoon leuk om te doen. De vaste thema’s zijn gezondheid, spiritualiteit, lifestyle en reizen. Maar er is ook aandacht voor shopping, wellness en persoonlijke verhalen. Om yoga als lifestyle breed neer te zetten, zijn er naast het magazine ook andere producten ontwikkeld, zoals Yoga by Happinez.nl en onze online trainingen. Yogaonline.nl, deze website van Yoga by Happinez, biedt toegang tot een complete yoga-community. Daarmee is Yoga by Happinez hét multimediale platform voor yogabeoefenaars van alle niveaus.
Je bereikt mannen en vrouwen van alle leeftijden die geïnteresseerd zijn in yoga. De typische Yoga by Happinez-lezer is een moderne vrouw tussen de dertig en zestig jaar die bewust in het leven staat. Ze is hoogopgeleid, werkt en heeft redelijk wat te besteden. Ze heeft veel interesse in cultuur en spiritualiteit. Ze doet natuurlijk aan yoga, op beginnend of ervaren niveau, en houdt daarbij rekening met een gezonde levensstijl. Ze streeft naar harmonie tussen lichaam en geest. Dat uit zich ook in de verbondenheid met haar leefomgeving: zorg voor elkaar en voor het milieu staan daarom hoog op de agenda. De Yoga by Happinez-lezeres heeft een open geest, waardoor ze erg geïnteresseerd is in nieuwe ontwikkelingen en producten.
Neem contact op met de sales-afdeling van Roularta Media om alle mogelijkheden te bespreken.
E. advertising@roularta.nl
T. 020 – 210 5459
Meer informatie over Yoga by Happinez vind je hier.